livet


Kors i taket!
Nu produceras ett nytt blogginlägg...

Har alltså haft premiär på Magic. Roliga shower! =) Å ett gött gäng!
Ska tillbaka i övermorgon... Grymt! =)

Just nu e jag "ledig" typ... Koreograferar Trubadurens julbordsshow... Bara spottar ur mig koreografier... Men det blir bra faktiskt!
Repar inför ett dansgig i Vänersborg 30 sep-1 okt
Sätter ihop en jazzuppvärmning till mitt team.
skriver schema
Försöker hinna träna mellan varven...

Å om 4 min har jag tvättid... hehe... skynda...

Valet!
Fruktansvärt besviken! Speciellt på svenska folket.
Sverigedemokraterna i sig känns harmlösa. Dom kommer inte kunna göra så mycket i riksdagen... Inte de närmaste 4 åren iaf... Det som är absolut läskigast är att det är så många som har röstat på dom...
Usch! Jag blir typ rädd... =(

Nä som sagt... Tvätta!
Vi hörs om några månader...

hehe

Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Hej Emil!

Är det inte snart dags för ett nytt blogginlägg?

När jag googlade på mig själv och bilder häromdagen så fick jag syn på mig själv städandes på Häggen!



Hoho!

Det var ju inte igår men roligt ändå :)



Får du någon ledighet i jul då eller sliter du som ett djur (som dina ganska glesa blogginlägg antyder)???

Jag kommer iaf hem över julen så det vore jättekul att ta en fika om du skulle ha tid och är hemma.



Hur som helst så hoppas jag att du har det bra vännen!

Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback