Lite repbilder...

Snart är det dags för collage!!! =)
I fredags körde vi genomdrag på alla dansnummer och musikalnummer! Jag (och ida) knäppte lite kort på det! Här är några...

image198

Ettornas assnygga Wickednummer!!!

image199

Tvåorna dansar afrikansk jazz! Li ser ut som om hon har grönt hår... =)

image200

Pas de deux till Pink Floyd

image201

Jag, Robert och Kalle!

image202

Stepp med "the pinguins" usually known as "the gräshoppers"

image203

Det här är modernt! Jag tycker det steget ser så sjukt roligt ut! =)

Sen på kvällen, hade vi systuga med Paulina. Sydde Catskläder... Såhär ungefär kommer "rum tum tugger" alias emil söder att se ut! Den är inte riktigt  klar med i princip! Ska sätta lite kardborre i ryggen och sen är det klart!

image204

Ganska kass bild, man ser inte så mycket... =( Men lite synns ju!
Men om artistbraschen skulle skita sig kan man ju alltid sy kläder istället! =P Haha!
Men faktiskt så är jag ganska stolt!

Så välkommna nästa helg att titta! Det kommer nog bli ganska bra tror jag!!! =)

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag kommer och ser på dig läckerbit! Din catskroppsstrumpa ser hur snygg ut som helst! Å appropå förra inlägget fick du ju ett kvalitetsheadset så jag förstår att det klarade tvätten ;-) hi hi

2008-05-18 @ 15:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback