Googlat!


Så, nu har även jag fallit för frestelsen att svara på vissa frågor, bildgoogla svaren och lägga upp den första bilden som kom fram när man sökte på ordet!
Fattar man vad jag menar när jag skriver så?

I alla fall!!!
Jag har inte fuskat...

Förnamn: (Emil)


Tydligen nån kille som heter string-emil och som städar hos folk... Hmm... Kul att det är den första "emilbilden"... =(

Bor: (Hisings backa)


Bilden är faktiskt från vårat bostadsområde Backa röd! (Eller lilla pakistan)

Gillar att umgås med: (Stina)


Stina gillar golf! =)

Favoritdjur: (Hund)


Åh vilken snygging...

Vill ha: (Ett lyckligt liv)


Ja, vissa har det, andra inte...

Äter helst: (Mormors köttbullar)


Ja, det gör han med...

Gillar: (Sjunga)



Och att: (dansa)



Favoritfärg: (grön)




Sådär ja! Det var ju kul... ;)

I övrigt händer inte jättemycket! Men jag är glad ocg på bra humör mest hela tiden!
Solen skiner och jag verkar ha fått ett toppenjobb! Mycket som känns bra just nu! Ser fram emot att få göra collage på scenen snart! =)

Kommentarer
Postat av: MISS QUESTION MARK

haha grr string-emil! kolla in min nystartade blogg om du har lust :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback