Skägg


Ibland när jag är ledig så glömmer jag bort att raka mig. Det kan gå några dagar åsså tycker jag att det blivit alldeles för långt och jobbigt. Då kan jag komma på att jag ska spara ut lite, för att det är ju så snyggt på en del andra...
Nu har det varit en sån period. Jag har kanske inte rakat mig på 5 dagar.
Resultatet blir konstigt nog alltid detsamma.
Jag har ju lisom ingen kraftig skäggväxt. Den begränsar sig till halsen och överläppen. BARA.
Så det ser väldigt roligt ut... Dessutom är skägget (mustachen?) på överläppen väldigt ljust sånär som på några få strån som är mörka, ser ju också väldigt lustigt ut...

Jag har lite svårt att förstå killar som har skägg/skäggstubb. Det kliar ju liksom hela tiden, vänjer man sig av med det?
Åsså går jag omkring och känner mig konstant ofräsch...
Som sagt, på rätt person kan det verkligen vara skitsnyggt, å vissa passar ju bättre i det än utan.
Men för Emil är det ingen hit... Så idag for det av! VÄLDIGT skönt! =)
Så nu kommer det vara renrakat fram tills om ett halvår kanske, då jag bestämmer mig för att pröva igen...



Jag och Stina har beställt en sista minutencharter till Cypern!!! =)
Det ska bli så sjukt roligt och skönt och underbart!!!
Vi bokade en ospecifiserad utan avbeställningsskydd (160kr känns som en onödig utgift) Lite wild and crazy måste man vara... =)
Å jag köpte mig en reseförsäkring! =) Vuxet va? Haha! =)
Vi åker på tisdag!

Å sen är det en vacka på cypern, sen ska jag åka hem till härjedalen och sveget! Ska bli så himla skönt, saknar det nu...
Längtar hem...
Men det kommer gå väldigt fort...

Annars har jag börjat flyttpacka! Lite svårt när man ska vara här en vecka till... Men böcker och massa köksgrejer har det stoppats ner idag...
Åsså har jag dansat balett!!! Med tanke på min katastrofjazz igår så gick baletten väldigt bra!!! Hade en jättebra piruettdag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback