Sommar


Nä, nu har det hänt sådär mycket igen så man liksom inte riktigt vet vad man ska skriva...
Kommer på så mkt att blogga om under dagarna å nu är det jättesvårt att börja, hmm!

Kan börja med att berätta om den trevligaste kvällen på länge...
Ett gäng gamla svegsdansare träffades i ytterberg och hade middag! Jag och Martina var värdpar och Ida stog för lokal! Å nu skulle jag vilja lägga upp bilder såklart igen, men dom ligger på mobilen å min "uppladdare" ligger nerpackad i en flyttkartong 60 mil bort... Hmmm
Längesen jag skrattade så mkt i alla fall! Å roligt att catcha upp lite med folk...

Har fått materialet till showerna nu!!!
Det känns roligt! Vet inte riktigt vad jag tycker om showerna än... Men det blir en jazzshow "Oldtimers" och en flummig rockaktig jag vet inte vad "Wonderland". Jag gissar att det är den showen som var det nya konceptet som skulle bli väldigt häftigt... Vi får se...
Är väldigt spänd på kollationeringen! Vi har fått veta vad vi ska sjunga, men det känns ändå väldigt oklart... Har fått flera bra låtar i alla fall!!! =)

Åh vad det är roligt att jobba igen då...
Jag trivs superbra, har världens tålamod och tycker att nästan allt är roligt! Jobbar inte så mkt å inte så långa dagar så det kan ju ha något med det att göra... Jobbade ju typ 140% i juli ifjol (jag skojar alltså inte) Var där typ varje dag... Men nu är det så roligt... Skrattar mkt och har mkt energi! =)
Jobbar sista dagen på fredag och det känns en smula tråkigt...

Men åh vilket tråkigt inlägg! Förlåt!
Ska försöka bättra mig...

Ja föresten har jag spenderat åtskilliga minuter vid youtube idag... Har laddat upp lite eget material, bland annat den här:



Gå gärna in och sök på Emil Söder så finns det mer!!!

Tja

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad duktigt du är! Du har utvecklats jättemycket! Och snygg är du också, fast både duktigt och snygg har du ju varit hela tiden :-)

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback