Oslo!!!


Jösses Amalia!
Ja då var man framme då! Efter 4 timmars bussresa kom jag och kalle fram till norges huvudstad!
Jag är typ sjukt trött nu så det blir nog inte så mkt skrivet tror jag...

Har i alla fall fått schysstaste "lägenheten" Vi hamnade i ett radhus i ett villaområde... Vad sägs om typ 4 rum med kök, badrum, diskmaskin, veranda och uteplats, grill, 2 st tvättmaskiner, tv, video, internet, öppen spis och massa annat!!!
Det finns 5 sängar och två extrabäddar men vi ska bara bo 3 st här! Asschysst! Vi väntar just nu på Hector som ska komma runt kl åtta!

Så imorgon kl 10 börjar emil söder sitt första jobb som artist! =)
Helt sjukt, jag fattar inte att nån kan tänka sig att betala pengar för att jag ska stå på scen och sjunga och dansa! Jag skulle ju typ kunna göra det gratis bara för att det är så roligt!!!

Norge är fint, norska är fint och ganska underhållande!!!

Vi har lagat korvgryta! Vi kommer kunna äta korvgryta 5 gånger till! Det blev ganska billigt ändå...

Emil signing out from Oslo... =)


Kommentarer
Postat av: Paulina

wohooo! då vet jag var jag ska crasha när jag behöver sovplats i Oslo! :P

2008-07-28 @ 17:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback