Cyprus


Ojojoj...

Nu har det hänt sådär tokigt mkt sen sist, så jag vet liksom inte riktigt vart man ska börja...

Jag och Stina har i alla fall varit på Cypern. Tog en obokad restresa och hamnade i Ayia Napa.
Hade en asmysig vecka... Hamnade mitt i stan på värsta partyhotellet. Men vi tog det ganska lugnt... Solade och badade... galet varmt var det. Å airconditionen kostade 6€ per dygn så det fick vara... Svettades en del kan man ju säga!
Havet var väldigt salt så vi var mkt vid poolen (åsså slapp man ju knalla en kvart i stekande sol) Lekte sjunga och gissa låten under vattnet!!! Jättekul! =)

Vi åkte lokalbuss till paralimni och shoppade åsså tog vi en heldagars båttur med Ving. Kände oss som ett gammalt pensionerat par. Det var väldigt roligt!
Åsså var vi och kollade på lite shower. Såg sunwings celebration show och Fritidsresors (2Entertain) Eurovision top 6. Av det vi såg så höll sunwing bättre klass, de var jätteduktiga på å sjunga! =)
Blir ju något sugen på å äntligen få börja jobba och stå på scen!!! =) Å det får man jku snart!!!

Dom har tydligen skickat ut materialet till våra shower nu, Charlotte har fått min nyckel så hon har lovat att eftersända det!!! + att collagefilmen har kommit så då får jag den också!!! Är väldigt spänd på å få post nu! Ska bli galet roligt!!! =)

Resan hem var lite jobbig. Flyget var typ 3 timmar försenat, å vi skulle åka halv ett på natten, så man var lite mör när man kom hem så småningom...
Å då skulle jag skriva kontrakt på min nya lägenhet, missade sista bussen till Lindholmen och fick åka taxi och springa för att hinna! Men nu är det klart! =)

Nu är jag i sveget! Har hunnit jobba flera dagar och några till ska det bli, men inte så mkt. Det är väldigt skönt att vara i sveg och det är riktigt roligt å jobba. Så härligt när man vet att det inte är så mkt! =)
Imorgon kommer antagligen Jon och Petra åsså ska jag och Martina pröva nya badhuset! =)
Å på Lördag ska vi ha dansfest!!! =)
KUL! =)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback