Tröttsamt

Ujujuj!
Det händer så himlarns mycket nu så man blir helt knäpp...

Premiär på fredag, och det känns väldigt konstigt! Dels känns det som att vi inte är klara än på ett tag, och del känns det som att vi repat till leda. Abram har funnits i mitt liv flera gånger i veckan ända sedan i sommras! Det ska bli väldigt roligt att få spela upp pjäsen, och det ska bli väldigt skönt att få det gjort... =) Så kan man lämna det bakom sig och bara fokucera på auditions. Å ja, collage nu så småningom! =)

Har i alla fall gjort två auditions nu! Mina första! =) Å det har gått jättebra!
Gjorde akroprov, och dansprov på high shool musical i malmö... Gick vidare till sången, men där tog det tyvärr slut. Tråkigt... Men jag hade tränat minsta möjliga på låten, så det hade kunnat gått mkt bättre, men jag var ändå nöjd efter förutsättningarna!
Sökte till Mary Poppins på Göteborgsoperan nu i lördags. Gick vidare ifrån sången och fick steppa! Det var grymt roligt! Helt underbar steppkombination! Känns kul att gått vidare både från sång och dans! =) Får reda på om det blir ngn callback på torsdag! =) Spännande...

Jag tycker verkligen att det är skitkul med auditions. Spänningen och nervositeten. Får en kick av att bli granskad av en jury! =) Skitkul! Sen är det bara att hoppas på att det så småningom kommer leda till ett jobb!!! Haha =)

Har fått ett uppsving i dansen i alla fall! Jag som har tyckt att jazz har varit guds straff till männinskan... (tja inte riktigt så, men nästan i alla fall) Nu har jag sjukt kul på lektionerna, och det är grymt härligt nu när man haft en så lång svacka! =) Kan ha att göra med att man känner att det snart är slut nu också... Att man vill ta vara på de få lektioner man har kvar... =) Sjukt läskigt...

Många kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback