Paus

Sådär ja!
Nu har vi spelat sista föreställningen av Jakscener, och idag på teatern tog vi avsked av våra karaktärer. Å det var så sjukt skönt! =)
Jättehärligt att äntligen kunna fokucera på alla viktiga auditions =) Å kanske hinna vara en smula ledig. Det har varit så sjukt intensivt nu ända sen jul. Å nu känns det som att jag skulle kunna sova en hel vecka utan att det gjorde nånting. Det är så tråkigt att vara trött =( Då går ingenting som man vill, man tar åt sig allt småskit som egentligen inte är menat att såra och jag blir på konstant dåligt humör. Det är så tråkigt! Vill inte att det ska vara så... =(

Imorgon är det sovmorgon, och jag har sovit några timmar här på kvällskvisten, så det ska väl kanske ordna upp sig =)

Har egentligen massor att skriva om, men jag har ingen lust med nånting. Drömde att en producent vid en audition sa att jag aldrig kommer få något jobb eftersom jag är så pretto! Ja, vem vet...  =( Har varit på dåligt humör hela dagen...

Känns iaf skönt att det inte är nått särskilt den här veckan och att man hinner vila lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback