Tråkig helg


Shit pommes frites!
Börjar längta hem på allvar nu!
Ska bli grymt kul å komma till götet nästa helg. Ska bo hos stina å det ska bli så kul!!!

Extra tråkigt att folk har lagt ut en massa kort från insparksfesten från PAS! Jag saknar verkligen skolan och speciallt allt folket som är där!!! Usch, de e första gången jag känner så! Jag är väldigt nöjd med hur det har blivit å jag skulle inte vilja gå PAS ett år till, men man vill ändå tillbaka på nått sätt!!!

Helgen har varit inte så jätteintressant!
Fredag gick jag, johan, elisabeth, hector och filip och tog en öl. Sen när vi skulle hem åt jag och hector på restaurant, riktigt sunkigt ställe i grönland. Å hector trampade på en flaska som sprutade ut nån märklig sörja på oss och sen försvann, mycket märkligt.
Sen åkte han hem, jag roade mig först med att sjunga så högt att grannarna kom och klagade. Sen spenderade jag resten av kvällen med att spela flera olidligt spännande partier spindelharpan... Hmmm

Lördag gick mig helt förbi, var på stan en sväng, sov en del, å glodde på tv.

Men idag var det fin fint väder. Antagligen sista sommardagen som man kan ta vara på solen och värmen. Tur att vi har en uteplats! Synd att den mer liknar en djungel än en gräsmatta!
Ja la ut en handduk och låg tappert ett tag i höet, sen försvann solen från det stället och jag skulle vara tvungen att ligga i det jag trodde var rabatten för att få sol...
Jobbigt att det är så sjukt högt gräs tänkte jag, och slog slag i saken. Letade reda på en kökssax i nån låda åsså klippte jag ner hela skiten! 3 timmar tog det, men det var det värt!!!
Så sjukt äckligt det blir nere i så högt gräs... Hittade MASSA äckliga kusar, larver, tusenfotingar och annat äckligt... Ett garnnystan tex, å massa godispapper, fimpar, sniglar, krukor you name it! Hittade dessutom ett jordmyrsbo! Å i städslåpet hittade jag myrmedel så nu är antalet myror kraftigt decimerat!!!
Blev så himla fint!!!

Å ikväll kom kalle och hector!
Jag bjöd dom på mat, å så spelade vi några spännande partier vändtia! Jag vann 3st!!! =)
Å sen åt vi efterrätt och chips å tittade på "pans labyrint" Riktigt äcklig film... usch! Men bra!!!

Så mysigt att dom är tillbaka!!! Jag var en aning sällskapssjuk när dom kom! =P

Veckan som kommer ska vi repa på friskis och svettis! Vi ska ha klädprovning, vi är några som antagligen ska på wallmans på torsdag, repa massa saker!!! Har inte många lediga timmar... Å sen ska jag hem till göteborg och stina!!!
Det ska bli det bästa! =)

Nä usch! Nu är det verkligen dax att sova!!!

Kramar

Kommentarer
Postat av: tessie

hej baby!!! allt väl? helena hade sett er på friskis för ett tag sen! hon är instruktör där. det tyckte jag va kul! hur går det? haft premiär? kramar terese


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback