Mysig helg

Har faktiskt haft en väldigt trevlig helg!

Var fest i fredags hos filip. Han bor i ett litet torp en halvtimme utanför oslo.
Väldigt trevligt faktiskt! =)
Vi fick mat och mycket underhållning! Musikquiz och blockflöjtstävling! Den männskan är ju så himla skön!!! =) Å hans pojkvän är inte sämre han!
Sov över i hallen under klädhängaren... haha, på en väldigt smal madrass brevid elisabeth! =P

Igår var det en väldigt lugn dag...

Men idag var vi sugna på lite äventyr! Så jag, ingela, calle, ellen, micke och lina maria drog på utflykt! Åkte båt ut till langeröya? spelade maier och fikade! jag tog även årets sista dopp?
Ingela såg en norsk snopp för första gången och lina maria såg två... Råkade hamna på en nudiststrand... Förstår inte riktigt varför man vill ligga och sola helt näck i det vädret, men alla är vi ju olika...

På vägen hem besökte vi akers fästning och fick på vägen även se tre norska horor! Mycket spännande som händer i oslo!
Superskön och avslappnad dag! Precis vad jag behövde! =)

Ikväll har jag övat sång och lagat mat till Kalle och Hector, dom har varit i göteborg i helgen och missat allt det roliga, så lite mat ska dom i alla fall få! =)

Måste nog plocka ihop lite innan...

I veckan ska vi sätta koreografi/stageing på wonderlandshowen, vilket kommer innebära mycket sittande, krypande och väntande för min och kalles del... =( Men det blir kul sen när det är klart! =)

Hela unforgettable är i princip klar nu, förutom dansmedleyt som vi ska göra månd/tisd... =)

Helt galet!!! Jag är så glad och stolt!
Men imorgon börjar dom på dansforum!!! Är lite jobbigt att man inte får vara där... Men livet går som sagt vidare! Ska bli jättekul att komma tillbaka!
Dessutom ska jag och mina sambosar försöka ta lite proffsklass här i oslo om det blir tid över någon dag!

Kramar emil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback