By the way

Såhär på kvällskvisten (seriöst så funderade jag på att stava kvisten med q, hmmm)
Min blogg är uppkopplad till Sitemeter.com, storebror Jon (
http://jonsoder.blogspot.com) som är familjens bloggexpert hjälpte mig med det när jag var och hälsade på i somras!
Då kan man se hur många som besöker bloggen och varifrån dom kommer, hur dom hittat dit osv... Väldigt rolig läsning och man kan fasna i det ganska länge...

Min blogg har ett genomsnitt på 13 läsare per dag. Ingen jättesumma kanske men det är ändå kul att folk går in och läser... Jag skriver ju ändå inte jätteofta och inte särskilt spännande eller roligt...

Sen är det helt sjukt många som kommer till min blogg genom att söka på Emil Söder. Det är nog det vanligaste sättet att komma till min blogg!
Jag tycker det är jättespännande! =) Söker man på mitt namn som ett sätt att komma till bloggen eller söker man för att man är intresserad av mig och på så sätt råkar hamna här...?
Andra schyssta sökord som folk kommer till bloggen på är bland annat Audition, Wallmans, Mary Poppins, Bjärnum, Dansforum, div olika lärare som jag har, men vanligast är verkligen Emil Söder, eller möjligtvis Emil Söder blogg... Jag tycker det är väldigt spännande iaf!

Nu ska jag lägga in en bild för det känner jag att jag vill! Vet inte än vilken det blir!
Den här blev det:

image177

En gruppbild från våran teaterproduktion "jaktscener från nedre bayern" i januari!
Det är Linneas kompis som tagit bilden så jag har inga rättigheter till den. Men jag vet att Linnea läser här så om hon vill att jag ska ta bort den så är det bara att säga till!!!

Massa kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback