Åhh!


Jag och stina var på bio igår, vi såg "the eye" Den var läskig! Innan dess var vi på Linnégatan och åt tacobuffé och drack cider! Det är ju bara måndag en gång i veckan, lika bra att passa på! =)
Vi har varit massor på bio i år. Har aldrig tidigare i mitt lov varit så mycket på bio under en period som vi har nu! Känns som man är stamkund. Fast med rabattkortet så koster det ju bara 45 kr så det får det väl vara värt!
Förra veckan såg vi "PS. I love you" Ingen jättehit kanske, jag somnade och när jag vaknade (stina väckte mig) var jag jätteförvånad över att dom satt i en roddbåd, jag trodde att dom var på ett nöjesfält eftersom dom skrattade så mycket!
Den enda gången jag somnat på film tidigare var på nån klassresa till stockholm för massa år sen. Som sista grej skulle vi gå på Cosmonova och se nån rymdfilm. Var helt slut. Dessutom blir jag altid lite åksjuk på Cosmonova så jag blundade bara lite, vaknade och ser en helt sjukt enorm astronaut komma flygande emot mig. Höll på å skita på mig! Tur man inte är där så ofta! =)

Har varit en soft dag annars idag. Jag har varit lite less bara! Balett är verkligen inte roligt! Steppade väldigt lite på steppen, och ärligt talat så vet jag inte om vi gjorde just nått vettigt på vårat 3 timmars körpass!
Har haft en väldigt skön kväll i alla fall!

Imorgon ska vi har vårt första egentliga Beatlesrep! Det ska bli kul!

Å fredag blir härlig! Först balett sen jazz (här brukar jag vara slut) Efter det har vi tre timmars Catsrep=flås och sång, och när det är klart 16.30 så ska vi repa stepp till typ 19.30 ca... Härlig dag!!!
Som kompensation har Lisa bjudit med oss att titta på Galenskaparnas föreställning på Kajskjul 8, Afterstepp! =) Hon har koreograferat deras föreställning och ska kolla så att dom sköter sig, åsså får vi följa med! =) Så det blir nog en härlig fredag!
Som det verkar är Lördagen ledig! =) Iaf än så länge...

Var inte alls sugen på att blogga när jag började nu, men kände att det var på tiden...
Blev ju en del ändå... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback