Ullared


Nä, nu blir jag sur! Har precis skrivit ett jättelångt inlägg om min och stinas resa till Ullared. Mitt första inlägg på länge... Åsså klickar jag på sparaochpubliceraknappen åsså raderas allt! Jaha!!! =(

Nä, usch!

Beklagade mig i inlägget lite att jag inte skriver här så mycket längre, hänger mest på facebook nuförtiden. Kanske man ska fortsätta med det?

Äh, hursomhellst! Är dte ett nytt försök här!

Jag å stina åkte alltså till ullared i lördags. Nä, jag pallar inte skriva igen. Det var väldigt mysigt men helt sjukt mycket folk!
Här kommer två bilder:

image142

Weeei! Emil har vart på GeKås för första gången!

image143

Tack å hej! Leverpastej

Kommentarer
Postat av: Jon Kanon

Om du inte vill att det ska hända igen, skriv i word först eller nåt.

Postat av: Caroline

Varför passade ni inte på att hälsa på mig, jag bor ju så nära, snyft..

2007-09-20 @ 10:53:57
URL: http://linashemlis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback