Pop & Rock 2007

Så var det över!
PAS3 egenhändigt gjorda föreställning pop och rock... Var iofs ett tag sen, men jag har inte riktigt hunnit skriva om det... =(
What is there to say? Vart faktiskt en helt okej föreställning. Bättre än jag trodde... Shit va vi rockade sista föreställningen!

image144

Jag och Elin i Eternals gamla dänga "I wanna be the only one"

Sjukt kul! Tack för alla fina ord de här helgerna... Jag har växt minst två decimeter... =)

Uppsjungningen var också grymt kul! Sjukt oförberedd och rent tekniskt gick det bajs, men jag hade så sjukt kul så det spelade kvitta! =) Sjöng "I dont want to be" av "Gavin Degraw"...

Nu är jag hemma i härjedalen på lov! Skönt, å grymt välbehövligt! För efter lovet drar det igång igen...
Hasse Berndtsson, regissör från Göteborgsoperan kommer och ska ha auditionträning med oss. 12 h masterclass med en av sveriges mest erkända musikalregissörer! Jag tackar ja! =)

Åsså ska vi ha interpret på Lorensbergsteatern för att få sjunga på en stor scen! =)  Fortsätta att ha Cilla Olsson i jazz/modernt och en massa annat skoj! TACK DANSFORUM!!! Jag är jätteglad, och lite stressad eftersom jag inte vet vad jag ska sjunga nån gång... =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback