Vem tycker du jag är lik!


Ibland får man väldigt konstiga och varierande förslag på kändisar jag är lik. När Johan en gång i en pressad situation skulle komma på någon så tyckte han att jag var lik Joe Labero. Vet inte om jag någonsin har kännt mig så förödmjukad (stavas det så) i hela mitt liv. Joe Labero.
En tant som jag vårdade i sommras tyckte att jag va för himla lik han den trevliga presentatören på vädret. Per Holmgren. Haha! Räcker väl med att teater eva envisas att kalla mig för per.
Å under pop och rock var det en kompis till maria som tyckte att jag var för himla lik "Jessica Biel" "ja inte på ett dåligt sätt alltså" Ja menar, herregud! Snacka om olika personer!

Ja jag vet inte, avgör själv!

       

Jessica biel kanske?


       

Eller Per Holmgren, meteorologen!


       

Annars är ju Joe Labero sjukt lik också!


Eller har du nått annat dåligt förslag? Är lite bitter att man inte är lik Brad Pitt eller nån annan cool snubbe...
Kommentera gärna!

Kommentarer
Postat av: Jon Kanon

Ja det stavas så.

Postat av: Sara

Hahaha, den med Joe Labero är ju en klassiker! Jag tycker iaf om dig som du är, lik Joe eller inte:) Puss!

2007-12-02 @ 14:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback