Stackars mig!


Usch! Det är väldigt sällan jag är sjuk! Å ibland glömmer man bort hur jobbigt det är!
Oftast när jag blir sjuk så är det inte så farligt, å det går att träna ändå! Oftast går det bra! Det gjorde det inte idag!
Vaknade i söndags å mådde sädär halvbra, tjock och ont i halsen och väldigt orkeslös...=( Låg till kl 15 å sen städade, tvättade, lagade mat och diskade jag med lagoma vilopauser emellan!

Gick till skolan idag! Hade verkligen noll kondis å ont i halsen men annars var et som vanligt när jag är sjuk och tränar ändå...
Vi var lediga på eftermiddan å det var ju väldigt skönt! Satte på "high school musical" (sjukt töntig) Somnade, å vaknade och mådde helt pissigt dåligt!!! Har ont i hela kroppen å orkar verkligen ingenting! Så imorgon blir det ingen skola! Det är bra! Ibland måste man lära sig en läxa!!!
USCH!!! Vill bli frisk!
Har köpt hälsokost för 300kr idag! Satsar på å va med på Onsdag!!!

image145
Annars så är jag jätteglad för Jossan, Anna, Anna och Annika som fick jobb på SeeLive kryssningsfartyg idag! Grattis!!!
Å till alla andra som gjorde grymma auditions!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback