Glad igen!


Yes box! Nu håller den här dumma förkylningen på å ge sig! Imorgon tänker Emil steppa iväg till skolan och steppa lite... (hehe) På ett schysst modernt sätt!... =P Jaja... Lite svältfödd på humor nu kan man säga!

Känns faktiskt väldigt skönt att ha varit ifrån skolan lite, väldigt uppiggande! =) Ska bli roligt =) Har varit väldigt less på skolan och stört mig på personer som jag i vanliga fall inte har någonting emot alls! Känns gött att ha varit ifrån det ett litet tag! Det behövdes, å framförallt behövde min kropp det, så trött som den har varit de senaste veckorna!!! =)

Har blivit erbjuden jobb idag! =) Som sångare på en camping i strömstad! =) Väldigt roligt! Å väldigt smickrande kommentarer! Kan tyvärr inte tacka ja i nuläget så därför blir det inget. Men jag blev väldigt glad!

Har ett annat erbjudande om att sjunga i kyrkor i hälsingland hela sommaren, tillsammans med maria! Men dom kunde vänta lite med svar så jag avvaktar på jobb som kan tänkas vara lite mer långsiktiga! Men det är en väldigt schysst backup!

Testade sjunga lite nu på kvällen! HAHAHA!!! Låter väldigt roligt! Fruktasnvärt nasalt! Men antagligen twangar jag väldigt mycket för jag kommer väldigt högt upp utan någon som helst ansträngning! Toner som jag annars måste kämpa för bara rinner ur munnen utan knappt nått arbete alls... Kanske ligger nått i det sinnika säger att jag arbetar alldeles för mycket när jag sjunger. "Jag tror du pressar mycket mer än vad du behöver" Ja tydligen...

Haha, nä nu ska jag sova!!! Bara två klasser imorgon, ska man väl palla! Å på fredag ska vi kolla på klass på operan. Ska bli väldigt roligt! =) Å sen ledig på eftermiddagen! =) Skönt slut på en väldigt dryg vecka!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback