Repar...


Jaha så var man inne i en ny repperiod då...
Mitt huvud är fullt av julsånger, stevie wonder och discolåtar just nu... Å massa nya stämmor!!! Väldigt nyttigt!

Har fått lite koreografiuppdrag vilket är väldigt roligt! Är ju inte jättevan att koreografera men jag måste säga att jag är grymt nöjd med det jag gjort! =) Haha! Synd att det är så många begränsningar bara...
Blir lite frustrerad på viss ineffektivitet ibland men what to do liksom...

Imorn ska jag på möte på arbetsförmedlingen för att lära mig söka jobb, det ska bli kul ;) HAHAHA!
Nä usch!
Men sen blir det proffsklass och rep efter det...

Men till helgen blir det Köpenhamn och Wallmans! Jag och mina älskade rödingar ska kolla in Micke på stora scenen... Ska bli så grymt kul å träffa alla och se micke!! Å en liten utflykt sådär ibland sitter ju aldrig fel ;)

Nu ska jag snart sova... ser fram emot det! =)

Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Ni verkar ha väldigt långa rep-perioder;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback