Stieg Larsson

Jag är fast! Bigtime!!! Började läsa stieg larsson böckerna för ett tag sen efter att blivit tjatad på av massa folk! -Nä men jag gillar ju inte deckare! -det gör inget, dom här är speciella! Efter att ha gått igenom en massa vangerhistoria så är jag nu fast! Så galet bra böcker, jag vill bara läsa hela tiden! Är inne på tredje boken nu och den är bäst hittills! =) Jag var på hytten och klippte naglarna innan första showen (man måste ju vara fin) Å vill bara stanna kvar och läsa... Åååh! Låg på soldäck idag i hettan och läste, kan man ha det bättre? Ja, jag fick lite spö i backgammon också bör tilläggas... Ska sitta här lite till sen ska jag duscha och LÄSA!!! Längtar! Lisbeth Salander alltså! Jävla zalachenko!!! Jaja... Vi har ett kamerateam på båten som filmar showerna nu, blir man extra skärpt... +att båten är fullsatt! Väldigt trevligt!!! =) pingst... Fick spela lite piano igår!!! Kompade pernilla på popular! WONDERFUL, jag saknar att spela piano, blir liksom aldrig av här... Dagens norska ord från Aleksander: Skyllebötte Gissa betydelsen, 10 poäng till rätt svar!!! Kramar

Kommentarer
Postat av: Milla

Jag brukar sitta och spela på nätterna i Cosmopolitan längst bak i båten!! Bra skit. Bra flygel! :))

Postat av: emil

Aha, har jag ine tænkt på! Manhattan heter den hos oss... Har suttit i buffèn nån gång nær det stormat och spelat, sjukt mysig... =)

2009-05-22 @ 14:24:31
URL: http://emilen.blogg.se/
Postat av: Stefan Falkelind

Ska vi följa varandras bloggar på Bloglovin? Skriv en kommentar på min blogg att du lagt till mig.

2009-08-13 @ 14:09:00
URL: http://falkelind.blogg.se/
Postat av: Bell

Uppdatering uppdatering uppdatering!:) Hoppas allt är bra Emilen! kram från isa

2009-08-30 @ 15:39:07
URL: http://isabellnorell.blogspot.com/
Postat av: Sally

Millenium triologien er kjempe bra! Kalle jævla Blomkvist :')

2011-08-07 @ 13:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback