Ojojoj

När det händer väldigt mycket blir det tillslut att man inte bloggar mera... helt plötsligt liksom...
Jag vill gärna blogga men tycker inte att det är lika kul längre...

När jag är på båten är internet sjukt segt... å i göteborg har jag inget internet, ÄN! Därför blir dte inte så mkt här heller...

Men men! Nu är jag i göteborg i gen, för vilken gång i ordningen vet jag inte längre men det är iaf 4,5 period kvar på båten... Galet snabbt går det!

Tog klass igår, flummig jazz... Sen var jag och kollade på förbis avslutningsshow, faktiskt väldigt bra tyckte jag! Johannas jazznummer var helt fantastiskt, så fiiint! Sen var jag och stina och åt och drack öl på uteservering... Väldigt mysigt!

Å idag har jag varit hos naprapat johan och fått massage och el och knak i min rygg... Skönt skönt! Hoppas att det onda ska gå över snart... Åsså har jag dansat balett, fast det blev bara stången idag... Monicas klasser I like!

Life goes on...

kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Välkommen tillbaka ut!!

Hoppas du kommer med lite uppdateringar framöver... Så har man någe att läsa mellan passen på lägren som sanrt startar!

Kram på re

Take Care

Ciao

Postat av: IdaHa

Äntligen! Jag är in och läser lite då och då, och även om inlägget om stormen var spännande så kan man ju inte läsa det hur många gånger som helst... Hoppas du får igång ditt internet och att inspirationen återkommer :)

Kramkram!

2009-05-18 @ 08:47:37
URL: http://www.carebyhallman.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback