Båtliv

Ojojoj så mycket som hænder nu!
nu har vi snart varit på båten i en vecka! Kænns fortfarande lite mærkligt att bo på en båt, men det ær vældigt fint och roligt att jobba... Ær tyværr ganska så trøtt, men så ær det væl!

Har våran førsta premiær om 5 dagar och imorgon ska vi køra førsta klæd och sminkrep!

Kænns som att showerna kommer bli riktigt bra, dom ær vældigt påkostade och alla ær jætteduktiga!
Har idag blivit klippt, blev kortare æn vad jag trodde men så ær det væl... På de få lediga stunder som vi haft har vi bubblat, bastat kollat på den nuvarande showen (VÆLDIGT bra!)
Å igår fick jag massage... Vældigt skønt, men smærtsamt, speciellt efteråt!

Ær vældigt trøtt just nu...

Men nu ær det ingenting førens kl halv åtta då jag och ingela ska repa "i belive in you"

Kænde att jag borde blogga, men ær egentligen før trøtt!
Så det blir inte mer æn såhær!

Kramen

Kommentarer
Postat av: Ewa

Lycka till med showen ! det verkar jättekul, men jag förstår att det kräver sin man.

Break a leg hälsar Ewa

2008-09-13 @ 20:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback