Hemma i sverige!


Fy va skönt det är! Åh va jag har saknat sverige och allt vad det innebär!

Har haft underbara dagar här nu, lekt en massa med stina, packat upp i nya lägenheten, hänt på skolan och dansat skiten ur mig... Tog klass för ran i måndags, shit pommes frites! Man har inte dansat på riktigt på 3 månader... Jag har sån galen träningsvärk i ryggen! Tog proffsklass och johannaklass igår! Ikväll blir det bara en liten lugn steppklass! Imorgon proffsklass och på fredag ska jag antagligen ta jazz med treorna. Ran frågade om jag ville vara med, och isf får jag användning av mina grymt fula turkosa tights som jag köpte i oslo för 50kr (freaky friday)

Jag tycker så mycket om att vara här, och stina du gör mina dagar ännu bättre!
Det är så härligt! =)

Vi var på cabaret lorensberg i lördags också och kollade på charlotte och åt mat! Hon var så himla bra!!! =)

Ikea på söndag antagligen...

På tisdag blir det till att åka båt igen... Och få showa igen!
Nä, just nu har man inte så mycket att klaga på... =)

Har dessutom fått två superhärliga erbjudanden som jag inte kan motstå nått av dom... Får se vad som händer med karriären... =) Hihi...

Kommentarer
Postat av: Ewa M

Keep on dancing and playing ! Livet verka leka nu .....Ewa

2008-10-01 @ 21:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback