Tjoho!!!


Nu så är även denna veckan slut! Å det känns så skönt! =)
Börjar bli ganska less på skolan just nu, så det sitter bra med en ledig helg!

Har idag dansat från kl 9 till 16 med en halvtimmes lunch. Balett, jazz, stepp och jazz!

Helt sjukt att det bara är två veckor kvar till collage, och på fredag ska allt vara klart. Det är det väl iofs redan, men ändå... bara grejen.
Nu är det kläder som är bekymret. Men det kommer lösa sig! =)

Vädret kunde inte vara bättre. Känns nästan som sommar här nu. SYND att ventilationen på skolan är trasig, så det känns som regnskog i danssalarna efter 10 min. Men det skulle ju vara fixat i tisdags så det dröjer nog inte... =P

Å imorgon ska jag och stina på bröllop. De e faktiskt mitt första riktiga bröllop. Jag var på greger och gunhilds bröllop för en massa år sedan, men det var bara på själva cermonin. Åsså var jag ganska ung då.
Det är en klasskompis från Bjärnum som gifter sig. Lina heter hon, och var min duettpartner i vårshowen. Hon ska gifta sig i Norra Åkarps kyrka i Bjärnum och det ska bli såå kul att se!
När vi fick inbjudan trodde vi verkligen inte att vi skulle kunna komma. Näst sista helgen före collage brukar verkligen inte innebära ledigt, men kors i taket så kunde vi tacka ja nu i veckan!!! Åker ner imorgon med stinas bil "fille"
Kommer väl kanske en redogörelse här så småning om!

Så nu sitter jag här i finkostymen som jag ska ha imorgon och skriver blogg mitt i natten. SOV EMIL!!!
Ska åka relativt tidigt!
Tänkte bjuda bjärnumsfröken helena på fika imorgon, fast det vet hon inte än!

Konstigt inlägg idag. Så blir det när man inte vet vad man ska skriva, men gör det ändå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback