Repar...


Åh, det är så otroligt roligt just nu!

Sitter hemma och väntar på att jag ska gå å lägga mig. Snart...
Svider i ögonen av trötthet (och scensmink)

Vi repar på Lorensbergsteatern inför våran avslutningsföreställning COLLAGE 08
Jag älskar collage just nu. I princip allt är liksom roligt, ja förutom klädbyten och alla omsminkningar. Men Stina och Sarah gör att det blir roligare.
Absoluta höjdpunkten i hela Collage är inte när jag sjunger solo. Utan när vi gör Cats, de e så sjukt jä-la roligt! =) Hoppas att man nån gång i framtiden kommer att få göra den musikalen fullt ut... Å då väldans gärna som Rum tum tugger också... Jag älskar den katten!!! Å vi har så roligt tillsammans!!! =)
Ja å det är klart att det är kul att sjunga i Beatles också, men Cats känns så väl genomarbetat och välgenomtänkt, Beatles är hedrande tvåa!!!
Å all denna dans... =)

Visst är det roligt att ett klädbyte på 20 min är stressigt...? Men det blir så om man dessutom måste sminka av och sen sminka om...

Imorgon är det genrep, å på fredag så smäller det!!!
Sen är det två föreställningar på lördagen, och efter det är det bara att packa ihop och fara hem. Sen är det bara en vecka kvar på PAS!!! Helt otroligt!
Det ska bli en väldigt rolig vecka... Men det är sjukt sorglig att det snart är slut, lite svårt att fatta...
Nu händer allt, och snart kommer det vara väldigt lugnt...
Hmm... Ska bli både skönt och jobbigt att sluta!

Rans roligaste kommentar idag:
Ah, dom kan ha hamburgarna på sig (handbojorna)
Ja säger till Åby att hissa ner gardinen (fonden)
Stina, booten var bra! (stöveln)

Det blev visst tre... Hon är rolig våran Ran, å alldeles underbar.
Hon har fått för sig att jag inte äter tillräckligt, å försöker få mig att äta mera... Idag glömde jag iofs att äta, men annars är ju kanske inte mat ett problem som jag har...

Å imorgon kommer Seeta (catsregissör/koreograf) och tittar... Första gången hon ser det sen repperioden... Blir spännande... =)

NU ska jag sova... =) Skönt!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vilken trevlig kommentar, jag blev jätte glad! :) Kul att du också har blogg! Vi ses, kram malin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback