Handsfree


Så sjukt faschinerande, fashinerande, faskinerande (hur sjutton stavas det?)
Måste berätta om mitt handsfree till mobilen. Jag använder det i princip varje dag. Blev väldigt besvärligt när mitt förra gick sönder... Men jag fick ett nytt av min syster och hennes festman förra julen.
-Nu är du försiktig med den här emil! Jag vill inte att den ska gå sönder...

Hehe! I helgen tappade jag bort det. Jag visste att jag hade lagt det nånstans där jag inte brukade ha det, men kunde verkligen inte komma ihåg var... Så det var borta några dagar, jätteråkigt! Tills jag tog på mitt mina nytvättade jeans. Nån konstig knöl i fickan...
Jag hade tvättat mitt handsfree i 40 grader i 80 min. Efter det hade det fått hänga i torkskåpet och bli torrt!
Shit, nu måste jag köpa nytt! Kan ju aldrig funka!!!
Men gissa vad? Det funkar lika bra som innan! Helt otroligt!
Så, om nån känner för att tvätta sin handsfree så har jag kollat så det funkar!!!

Annars är det väldigt mycket Collage just nu!
Igår körde vi första gången med orkestern, å idag har vi dansat verkligen hela dan! Stepp, modernt, danscollage, jazz, cats!!! Lovely!
Men imorgon ska vi köra genomdrag på allt, på skolan med kläder! Ser jättemycket fram emot att få se våra grymma ettor och tvåor i helhet med kläder!!! =) Å att få köra igenom med orkestern på riktigt!

Har varit väldigt låg dom senaste dagarna. Det är tråkigt... Jag brukar annars vara ganska glad av mig... Å det är tråkigt när man inte kan göra något åt det. Det brukar gå att lägga på ett leende och ta sig igenom dåliga dagar, men jag orkar inte...
Jag är jättedålig på att både dansa och sjunga... Vill inte att det ska vara så!
Jaja, det blir säkert bättre snart... =P

Tidig kväll ikväll!!! =)



Kommentarer
Postat av: Fanny

HAhah!

Postat av: Jon!

fascinerande, fästman, jättetråkigt

Var låg då, det är väl inte mer med det. Det är normalt. Att aldrig vara låg är jättekonstigt. Så sudda bort den glada minen och var lite sur.

2008-05-16 @ 22:12:21
URL: http://jonsoder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback