COLLAGE 2008


Jaha sådär ja! Då var det över, det man gått och väntat på i tre år, och längtat till! Har gått helt sjukt fort men nu är collage slut.
Vet egentligen inte vad jag ska skriva nu... Ville bara skriva lite sammanfattning men jag känner på mig att det kommer bli ganska tråkigt.
Hur som hellst så har det väl gått bra. Förutom att min mygga bestämde sig för att inte fungera dom flesta gångerna, och jag sjöng som en kratta de sista två föreställningarna. SYND! Så nä, sången i collage var jag väl tyvärr inte nöjd med. Däremot så gick dansen bra för det allra mesta!
Vårat steppnummer var helt grymt roligt!!! OMG! Varför tycker jag inte att stepp är roligt på lektionerna när det är så grymt sjukt roligt på scen?
Å den moderna dansen som jag inte har tyckt varit särskilt kul att dansa nån gång... Men på scen blir det ju en helt annan sak. Å jag börjar dessutom gilla koreografin fastän den är väldigt mekanisk och egentligen tråkig...

CATS är en musikal jag gärna skulle vilja göra på riktigt. Tror jag har nämnt det innan...
Och Seeta är en otrolig inspirationskälla. Hon tyckte att jag ska fortsätta satsa på sången eftersom jag har ett sånt fantastiskt instrument... Å i London var det ju också sången som var det dom tyckte var bäst, åsså fick jag jobb som sångare på colorline. Det känns lite konstigt, jag har liksom alltid kategoriserat mig själv dom mer dansare än sångare... Men, det gör ingenting....

Collage har hur som helst varit väldigt roligt och slitigt...
När väl föreställningen dragit igång var det som ett långt maraton.... I och med att man var tvungen att byta och och sminka om i pauserna. Å alla dessa klädbyten!!! Där var Stina verkligen en helt otroligt hjälp!!!  TACK!!!

Nu är det bara en vecka kvar av PAS, eller inte ens det!!!
Redovisningar, utspark, filmkväll hos teater-helen, spextittning, balett, old school med Lisa?, avslutningsmiddag på odd fellow och skolavslutning.
Overkligt men faktiskt... Skönt! =)

Här kommer i alla fall lite bilder från Collage som min pappa tagit!!! =)


image206

image208

image209

image210

image211

image212

image213

image214

image215

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback