Bröllop!


Ja! Igår åkte jag och stina ner till Bjärnum för att bevittna bröllopet mellan Lina och Carl.
Lina gick med oss i bjärnum, hon har en fantastiskt vacker röst och jag fick äran att sjunga duett med henne i Wicked i vårshowen!
Det var mitt första riktiga bröllop och det var så fint!

Jag och stina åkte ner till bjärnum på morgonen! Sjukt varmt i bilen!!! Jösses amalia... Vi hade ingen stans att byta om så vi bjöd in oss till helena (dramafröken) och bjöd henne, hennes mamma och Rickard på lite frukost och fika! Mysigt...

Sen var det vigsel. Första gången för mig i bjärnums kyrka. Den var väldigt fin, påminde en hel del om Backa kyrka här hos oss. Allting var så himla fint!!!
Å i kyrkan var också Magnus, "Daniel", Linda och Chrille.
Stina tummade med en kille när Lina och Carl kommit in. Sen följde mycket musik. Bland annat så överaskade Lina sin man med att direkt efter ringcermonin sjunga en sång till honom. Så fantastiskt vackert. Å som utgångslåt sjöng magnus Anthem, helt otroligt fint!!!

image194

Nygifta


image195

Stina fick lite såpbubblor att blåsa vid Finja bygdegård.

Efteråt var det fest i Finja.
Otroligt god mat och väldigt mycket tal och uppträdanden. Daniel överraskade lina med att dyka upp. Han hade inte trott att han kunde det, men när han fick reda på att det gick så höll dom det hemligt för henne... Hon fick en glad överraskning när han kom in och sjöng pretty woman för henne!

image196

Självklart kunde inte heller vi hålla oss ifrån att sjunga lite "operett" och steppa lite. DVS det som ingen annan gjorde...
Vi var hemma i Göteborg ungefär halv två. Efter en himla mysig och speciell dag. Å jag är så glad att jag fick vara med om denna dagen i deras liv. Tack så mycket!!!

image197

Stina och Magnus lite trötta....

Kommentarer
Postat av: Emma

Härligt det ser ut med bröllop!
Man blir så glad utav det... det är så mycket lycka!

Lycka till med Collage.....

//Emma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback