Lista

Snodde den här listan från min vän Emma! Kände att det var längesen man fyllde i en lista, så det börjar bli dags nu...

Ditt hela namn: Karl Emil Söder
Ålder: 22
Humör: Trött, och väldigt äcklig, ska duscha så fort jag skrivit klart här *lovar*
Väder: Kallt och lite pytte snö... Underbart!!!
Senast sedda film: Eh, Lilla sjöjungfrun. Ja jag vet... Men stina och jag brukar kolla på tecknat!!!
Favoritmusik: Å då är det meningen att man ska skriva nån speciell grupp eller artist kanske? Nä, du det är så varierat så det tänker jag inte ens försöka med...
Dricker du kaffe: Ja, lite då och då
Har du nåt partytrick: Ja det har jag för mig att jag brukar kunna riva av några! Oftast är det bara jag som tycker att dom är roliga =(
Vilken kroppsdel tycker du minst om: Jag hav världens mest osexiga fötter. Jag tycker väldigt mkt om mina fötter för dom är väldigt användbara och som dansare har jag aldrig haft problem med dom, men dom är så sjukt äckliga... Förhårdnader, snea tår, fula naglar, ja ni fattar...
Vilken kroppsdel tycker du mest om: Oj vad ska jag välja? Jag gillar mitt huvud. Ansikte hår liksom...
Senaste personen du åkte bil med: Senaste person jag åkte bil med var mig själv faktiskt. I från typ halmstad och in i stora Götet. Innan dess var det Stina som körde...
Vem ser du upp till: Tråkigt att säga kanske, men jag har väldigt många lärare som jag just nu ser upp till och inspireras av...
Har du träffat kungen: Jag har dansat folkdans för kungen. Han hade en stor ful pälsmössa på huvudet och jag vinkade, men han vinkade inte tillbaka... =P
Favoritfärg: Jag tycker jättemycket om grönt, och vitt är ju ingen färg men jag tycker om vitt i alla fall!
Saknar du någon: Ja, just nu saknar jag min familj... Det är påsk och alla är samlade och äter påskmat och åker skidor. Men jag kan inte vara mad eftersom vi repar Cats... Det är förståss också roligt men jag saknar dom massor!
När grät du senast och varför: Jag gråter nästan alltid när jag skrattar, så senast var idag när lolita åkte massagestol och jag låg ovanpå och tryckte ner henne så det skulle ta bättre... När jag grät på "riktigt" senast vet jag inte... Gråter inte så ofta, men tiden runt mormors begravning blev det en hel del...
Senaste person som fick dig att skratta: Jag har faktiskt ingen aning om vem som var sist... Men det var någon av mina underbara klasskompisar förut idag...
När drack du alkohol senast: Faktiskt så drack jag för två veckor sen på Jossans födelsedagsfest. Annars är det väldigt sällan...
Favoritdag på veckan: Oj... Hmm... Jag gillar fredageftermiddagar, lördagar och söndagar! Kanske lördag då! =)
Jobbar du eller pluggar du: Haha, vad svarar man på det? Jag går i skolan, men pluggar inget! Jag dansar och sjunger och spelar teater! Går sista året på Performing arts school i Göteborg.

Dagens citat: Hade inget bra på lager, sorry...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback