Galna Cats!!!


Så var det då äntligen över!!!

Hela påsken har tillbringats på dansforum, repandes cats. Seeta Indrani som var med i orginaluppsättningen av Cats har varit här och under 6 dagar har hon lärt ut en jäklarns massa koreografier till vårat lilla cats skjok (hur stavas det egentligen) som vi ska göra i Collage i maj.

Helt galet!!!

Vilken kvinna! Jag är helt överväldigad över vilka kunskaper den människar bestitter. Känns så skönt att få ha jobbat med ett sånt proffs, och det känns verkligen tryggt och som att hon vet hur hon vill ha det. Bra planering är nått jag efterlyser hos fler människor i den här branchen!!!
Det har verkligen varit en förmån att få jobba med henne, även fast jag på slutet bara ville att det skulle ta slut!

Det är många i klassen som har varit sjuka... Å nästan alla har varit där hela tiden trots detta, och dansat med feber och allt möjligt skit... Då blir man ganska ledsen när hon tycker att vi är oinspirerande och tråkiga att jobba med för att vi inte dansar fullt ut hela tiden... När man faktiskt trotsat naturlagen och pallat sig dit och står och mår skit men ändå gör allt i sin makt att få henne nöjd... Men bortsett från det har det varit väldigt bra!!! =)

Jag har fått ett litet sångsolo och en jätterolig karaktär. Ska spela Rum tum tugger, jättekul att få spela en lite mer vild och galen karaktär. Å inte bara snälla killen som det brukar bli annars...

image175

Idag är första lediga dagen, och jag har bara sovit och tittat på Tv hela dagen... Och hostat. Känns som man har dragit ner en halvliter slem i lungorna och nu river man upp det med en potatishacka!!! Ungefär så... Ser väldigt mkt fram emot att bli friskt snart...

Men imorgon ska vi repa igen... Ska steppa med Lisa Alvgrim. Är inte särskilt peppad just nu... Dels mår jag inte så bra, åsså fattar jag inte riktigt hur mina fötter ska klara av att lära sig det hon vill att dom ska kunna på så kort tid... Helt galet vad fort det går...

Annars har jag haft framtidsångest hela dagen (ja inte när jag sov) Det är härligt, och jag har ingen aning om vad jag ska göra i sommar... =(

Så är det...

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej Emil!
Jag har inte varit här på ett tag men jag kollade in den länken när du dansade och herregud vad du har blivit duktig! Så himla bra! Jag är grymt imponerad! Fortsätt så och du kommer gå riktigt långt!
Stor Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback