Arbetsfri!!!

Såg en skylt på spårvagnen där det stog att det hette arbetsfri och inte arbetslös! Iofs så är jag bara arbetslös i tvår månader så det räknas väl kanske inte riktigt... Känns mer som att man har sommarlov!

Helt galet och knäppt men nu är det slut!
För gott! Jag kommer aldrig mer att gå på performing arts school! Från och med idag kostar det pengar att gå på kvällskurs... Iofs så har vi 20% rabatt (den här sommaren) men det känns ändå så abrupt slut!

Avslutningmiddagen var så himlans fin och mysig och grymt rolig!!! Kommer varkligen sakna alla! Inte bara klassen utan alla grymma ettor och tvår också!!! Det har varit ett gött år med skön stämmning på skolan, å det känns sorgligt att lämna hela vardagen.
Men oj vad skönt det ska bli att slippa alla tråkiga rutinlektioner och att vara konstant trött!! Å istället få jobba och showa!!!

På utsparken lyckades jag dra upp ett rejält skrubbsår på vaden. Den blev lite infekterat och jag har haltat och lagt om detta ben i massa omgångar! Men nu är det ganska bra! Väntar på att det ska läka ordentligt...

image216

Nu är det bara ledighet som gäller!!!
Jag och stina har solat badat och kollat på lägenheter!
Igår var vi till tjörn och orust. Helt lätt att hitta en bra badplats kan man ju kanske inte påstå att det var... Å vi tillbringade ju kanske 3 timmar i en het bil... Slutade med att vi låg på en sne klippa där det blåste massa och pågick en vattenskotertävlig i närheten...
Vi hittade sen på kvällen ett jättemysigt ställe där vi grillade och badade... Jag simmade in i två maneter... FY!!! Dom är så sjukt äckliga....!!!
Idag var vi vid askimsbadet! Så nu har man fått sin dos av sol för ett litet tag kan man väl säga...
Härligt väder!!!

image217

Kollade på en jättemysig etta i Johanneberg igår. Pratade med ägaren idag och det verkar som att jag kommer få den, hon skulle bara kolla upp mina referenser (SGS och HSB skåne) först. Hoppas verkligen!!!
Det är i ett privatägt hus så det blir ju i princip ett första hands kontrakt, tydligen hade man väl lite första tjing på lägenheter i huset om man redag bodde där. Jättemysig lägenhet... Liten men väldigt billig! På vidblicksgatan, en hållplats från avenyn!!! =)
HÅLL TUMMARNA imorgon vet jag nog... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback