Laine theatre of arts

Känner att jag kanske ska skriva lite om min framtid!

Emil Söder har blivit antagen till Laine theatre of arts i London. Jag har en plats nästa år där jag, om jag vill får gå med treorna för att utvecklas så mkt som möjligt.
Jag behöver inte göra audition utan har kommit in på rekomendation av min älskade jazzlärare tillika skolans grundare Ran Hamilton.
Bara ett krux! Skolan kostar 150 000 kr. Det är väldigt mkt pengar.
Därför är det bra att skolan har stipendie som man kan söka! =) Kommer få reda på nu i slutet av februari ifall skolan kommer kunna erbjuda stipendieplats iår. Isf kommer jag att åka till London i april och göra audition för stipendiet, Ran tror att jag har ca 90% chans att få det så det känns ju inte alltför hopplöst...

Känns helt sjukt konstigt och det var kanske inte vad jag hade tänkt mig riktigt. Att plugga vidare var ju egentligen min reservplan ifall det inte skulle går bra med auditions. Men nu är jag inne, och det känns väldigt dumt att inte ta chansen.
Ran har genom åren skickat tre elever till Laine och två av dom jobbar nu på West end i musikaler. Känns bara så overkligt att jag skulle kunna göra detsamma...

Nä, får väl se lite vad som händer...

Imorgon kommer amil i alla fall att ta nattbussen mot shtlm (kostade bara 174 kr) å söka Wallmans och på söndag ska jag söka Cabaret Lorensberg. Skulle jag få jobb där skulle det komplicera min situation en aning men det känns som att det bara är att vänta och se...

Görskönt med sportlov! Jag och stina har haft en väldigt lugn helg! Var hos Empa i kviberg igår och kika på melodifestivalen! Christer sjögren, vilken pärla!!! Jag tyckte han var så himla roligt!!! Kul att ha gick vidare =) Å idag var vi hos Åsa och Kalle å fikade... Å jag fick hjälpa till att måla lite i sovrummet.... Stina höll lampan.. =)

Haha!!!

En aning nervös nu inför Wallmans, men det kommer att gå skitbra! Är lite nervös över dansen, har ju varit streetprov där förut om åren, gissar att det blir det iår med. Men det är bara på med stora smajlet och "fake it till you make it!"

Nu ska jag äta lite sockerkaka och sen gå å sussa!!!

Många kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback