Hårresande!


Har verkligen hittat internets roligaste funktion!!! Har skrattat så jag har gråtit tre kvällar i rad!
Stina och jag har testat det mesta nu!

På veckorevyns hemsida (fråga inte) kan man nämligen testa olika kändisars frisyrer. Liksom för att kolla vad man skulle passa i, är väl meningen. Så jag blev nyfiken och laddade upp en bild för att se hur det såg ut, å resultatet blev så sjukt roligt så jag kunde inte hålla mig från att fortsätta! De senaste två kvällarna har jag och Stina suttit uppe nästan till tolv och klippt och klistrat, och skrattat! Helt beroendeframkallande...

Här är lite av resultaten...

                       


                       


       

TÄNK VAD HÅRET GÖR MYCKET ÄNDÅ!

Det här är bara en bråkdel av vad vi har gjort!!! Hahaha!
Det är så schysst att man liksom inte bara får en ny frisyr, man får en hel kändiskropp också!

Blir du sugen?
Adressen är: http//kandisfrissan.veckorevyn.com

Bara att sätta igång!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Men fy sjutton vad rolig du ser ut Emil!! Förstår att ni skrattade halft ihjäl er ;D Nästan så jag måste prova själv ;D Allt väl annars?? Puss puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback