Repar...


Nu har vi repat i två veckor!

Är ledig hela helgen (väldigt skönt) och efter det börjar dansen på allvar!
Har repat sång i två veckor så halsen börjar kännas lite sliten... Igår lämnade micke jöback oss och nu blir det dansa av!!!

Ska bli väldigt skönt!!!

Jag är glad och får nypa mig i armen ganska ofta... Det är hög klass på alla i ensemblen och jag/kalle har fått massa roliga låtar!!! =)
Och dessutom huvudrollen i ena showen! Känns helt fantastiskt!

Bor som sagt med kalle och hector! Det funkar skitbra och vi har det väldigt mysigt...

Vet egentligen inte riktigt vad jag ska skriva... Skickar egentligen bara en liten lägenrapport!!!

Norge är dyrt... Ville köpa en korv med bröd men backade när den kostade 38 norska kronor... Huvva!
Men vi lagar mat tillsammans och håller nere kostnaderna, ser fram emot lönen i slutet av månaden...

Många kramar

Kommentarer
Postat av: Majsan

Hej hej! Vilken fin lägenrapport =)

Jag hade egentligen inget viktigt att säga, förutom att jag saknar dig så himla mkt!!!

Va rädd om dig...

Kramar Majsan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback