Kändiskåt!


Haha!
Världens märkligaste dag har jag haft idag!!! =)

Har verkligen dansat hela dan! Balett och jazz på förmiddagen! Catsrep och sen jazz/moderntrep med Ran, och efter det Stepp med Lisa!
Lisa verkade få lite dåligt samvete över att vi skulle repa en fredag kväll. Hon har koreograferat galenskaparna, och skulle kolla in deras föreställning så dom skötte sig, så då tog hon med oss! Först gick vi på lite after stepp och drack öl. Det var Jag, kalle micke, robban, terese, mats och lisa...
Sen gick vi ner till kajskjul 8 och tittade på deras föreställning. Jag tyckte att vissa saker verkligen var helt sjukt roliga!!! Verkligen!!! Det mesta var bra, inte allt.
I pausen bjöd knut oss på tequila, och den visste ju vart den satt! Efter lite schysst discodans följde vi med galenskaparna till Lorensbergsteatern på nån märklig efterfest. Vi hade ju verkligen ingen aning, men steppskorna skulle vi ha med oss...
Shit pommes frites. Det verkligen kryllade av kändisar, och alla var så himlarns trevliga!!! Gratis mat och kaffe...

Åby och Annika, Lena ph, Orup, Mikael tornving, thomas pettersson, sven melander, thomas hedengran, Claes månsson och diverse fler som jag inte kommer ihåg nu... Shit va orutinerad man är på sånt alltså... Anders och Knut satt och pratade med oss jättelänge. Förövrigt så brukar Orup jaga i Hede... Om nu någon undrar... Jag har aldrig sett honom där...
Jag var ju inte sen med att berätta för thomas hedengran att jag också var från sveg. Robert mobbade mig för det resten av kvällen, men jag skäms fortfarande inte...

Inte som festen i Bjärnum med Emil Sigfridsson (fame factory), när jag kom fram och förklarade att jag också hette emil! Å att jag hade en tröja i våran föreställning som han haft en gång...
Rutinerat, verkligen!

Det är faktiskt konstigt det där... Hur man blir runt kändisar! Man vill liksom vara värsta coola och rutinerade. Men allting känns konstigt... Man blir såhär inställsam och extra trevlig bara för att dom är kända... Nu var det ju nästan bara dom som pratade, så det var ju väldans lättsamt, men ändå!!!
Vi var på festen i egenskap som dansare... "Jahaja, så det är ni som är Lisas dansare!!!"

Blev inget steppande i alla fall! Och tur var väl det, jag hade skämts så himla mycket, för man blir inte bättre på att steppa efter några öl, även om det kanske känns så!
Har i alla fall haft så sjukt roligt! Hade aldrig förvänatat mig detta! Å alla historier som Lisa berättat om diverse saker... Hahaha!!! Men det får lov att vara hemligt!!!
En sån himlarns överaskning!!!
Har precis kommit hem och ska snart gå och sova... =) Det ska bli så skönt!!! Å imorgon är det helt ledigt! Ska dansa från 12 till ca kanske 19 på söndag, så man får passa på å njuta!!! HÄRLIGT med sovmorgon imorgon!!! =)

Haha! Usch va pinsamt egentligen att skriva ett inlägg om detta. Men jag är en smula kändiskåt, jag står för det. Kommer kanske ta bort inlägget snart, så passa på och läs innan det försvinner!!!

NU ska jag i alla fall sova... Det kommer bli så sjukt skönt, jag är så trött...

Kommentarer
Postat av: Spike

Trevligt trevligt å umgås med kändisarna :)
vad är din gräns för att vara kändis då??
När blir man det varit med på TV kvällspressen??
Ha de gött
ÖSD

2008-04-12 @ 15:46:13
Postat av: Linnea

Nämen du ska inte skämmas inte.. inget är pinsamt om man inte själv tycker det, är det inte så?! :P Jag blir tex sjuuukt avis, men det kan du väl räkna ut med lilltån, hehe. Det låter som om ni hade grymt kul iaf! Jag åt popcorn o sov 12 h igår, det är också en skön fredagskväll.. ;) Ses imorrn, pussokram!

Postat av: Jon Kanon

Å jag såg David Batra på gågatan igår. Fan vad vi är i smöret.

2008-04-13 @ 23:22:15
URL: http://jonsoder.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Du får INTE ta bort inlägget! Jag skrattade och kände igen mig :) Och säga att du också var från Sveg är inget att skämmas för, seriöst är det den mest naturliga saken att säga till en annan från Sveg som man inte känner så bra men vill ha kontakt med. Kram Johanna

2008-04-15 @ 13:39:40
URL: http://johannakojan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback