Vad har du gjort i helgen?


Usch, ännu en helg har bara flugit (flygit, hur stavas det?) förbi... Helt sjukt vad snabbt veckorna går nu...
Imorrn kommer folk å fråga, har du gjort nått roligt i helgen? Precis som vanligt, å vad ska jag svara på det...

Jag gick en promenad på lördagen, åsså gymmade jag lite på söndan...

Där var min helg rätt kortfattad. Helt seriöst vet jag inte vad jag gör, men tiden går väldigt fort. Antingen gör man typ 700 saker på en helg, eller så gör man inget alls... Oftast inget alls. Det värsta är att jag tycker det är väldigt skönt. Om man inte gör så mkt känner man sig utvilad och då går veckan oftast väldigt bra, om jag festar en helg måste jag räkna med att i alla fall mån, tis och onsdan blir lidande av det... Man är ju inte purung längre...

Den här helgen kan väl räknas som rätt misslyckad.  Fast bra ändå! Jag har i princip varit instängd i min lägenhet hela tiden. Då kan man ju tänka sig att man ska hinna med allt som man inte hinner annars. Saker jag tänkt göra i helgen som inte blivit av:
      

  • Skriva ett CV
  • Plugga repliker
  • Ringa några samtal
  • Städa
  • Göra ett affischförslag för Pop&Rocken
  • Diska
  • Laga mat för hela veckan (har delvis lyckats... 4 matlådor)

Ingen av dessa grejer är särskilt ansträngande, men ändå har dom inte blivit gjorda. Så vad har jag gjort egentligen?

  • Tittat på TV
  • Sovit
  • Suttit vid facebook
  • Gymmat
  • Tagit en promenad 

Nä, man måste inte göra nått viktigt under helgen...
Är lite nervös över affischen för Pop&Rock, är tre veckor kvar nu och vi har inte ens ett namn på föreställningen... Måste fixas nu i början av veckan! Ser annars fram emot att ha gästpedagog i jazz i tre veckor. Vi ska ha Sigge som jag tog klass för i sommar, ska bli kul, fast jag kommer sakna Ran. Visst är det lustigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback