Semester


Jaha minsan! Nu är jag hemma i sveg igen, och har hunnit jobba i fyra dar, känner att dialekten kommer tillbaka som ett huj!
Precis innan jag åkte hem, kom syster och hälsade på  en sväng, första gången hon var ifrån erik ett helt dygn sen hon födde honom... Mkt trevligt hade vi... =)

Först var vi på Liseberg:


               

Kännde oss jätterutinerade när vi var vid porten strax efter att dom öppnade, köpte åkband och åkte allt som var värt att åka inom loppet av en timme... typ... Haha, var ju inga köer nånstans nästan... =) Problemet med det är ju att man inte riktigt hinner hämta sig mellan varven, så man var rättså omtumlad... =) Så sen åt vi slush, lr så... Uppe vid lisebergstornet... Väldigt sliskigt... =)

      

Såhär snygg blir man om man åker pandavision! =)

Liseberg var verkligen jätteroligt med frida, blev första gången jag åkte höjdskräcken. Jossan tyckte den var så sjukt läskig när jag var där med henne ifjol så jag har inte riktigt vågat mig på den... Men vi bangade inte för nått! Åh så farlig var den ju inte alls... Uppsvinget och kanonen är nog mina favoriter just nu...

Efter liseberg shoppade frida! Rejält! Å jag var med =) Men är man fattig student får man hålla i slantarna, så det blev bara ett par inlägg för mina hälar, för 120 kr på Intersport...

På kvällen tänkte vi åka på Lisa Miskovsky eftersom jag läst att hon skulle spela där ikväll... Blev lite småstressade och sena när vi skulle tillbaka, efter att vi ätit köttfärssås och rödvin på min balkong... Jättekonstigt bara, att det var så lite folk och att man inte hörde musik när man kom in... Visade sig att jag hade läst en gammal metro, så det blev inget lisa miskovsky... Blev lite radiobilar, kristallsalongen och kanonen istället...

Dagen efter shoppade frida ännu mer och sen följde jag med henne hem till Eksjö! =)

Första gången jag var i deras nya hus, och första gången jag hälsade på sen Erik föddes...

Var där ganska precis två dagar, vi lekte en massa, grillade, var på utomhusgympa, promenerade, spelade spel!

Sista dagen tog frida med sig erik och mig på en militär hinderbana!

                       

Ser ganska stabilt ut va?

image41

Mamma och morbror gör konstiga saker...

               

Erik vann!!!

Efteråt åt vi scones med lingon och kardemumma som vi bakat! Det du stina, det får du se fram emot i höst! Mumma!!! Å glass! =)

Hade några jättemysiga dagar hos syster, mågen och systersonen! =) Kommer att upprepas, om jag får... =) Frida har tagit alla bilderna... Jag hade med kameran men det blev typ bara tre kort på dom här dagarna... Konstigt... Men men, frida knäppte ju!

MASSA KRAMAR

image45

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Varför har du inte sagt att du har en blogg!!!!!
När kommer du tillbaka till Göteborg, vi hann ju inte leka :(

2007-06-28 @ 23:36:26
Postat av: Frida

Klart att du får komma tillbaka!! När du vill ;-)
Kram kram

2007-07-01 @ 20:52:09
Postat av: Emil

KAJSA, jag tänkte inte använda den så det har inte blivit av, helt plötsligt vart det bara en massa inlägg... Jag vet, jättetråkigt... Får se, strax innan skolan börjar skulle jag gissa på, får se om man kanske kommer till göteborgskalaset, beror lite på jobb å sånt...
FRIDA, jag kommer igen! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback