Göteborgs skärgård


Nä, ibland är livet bara för härligt!

Jag, jeil, niklas, sara och marta tog spårvagnen till salholmen idag, och sen båten ut till styrsö bratten. Härligt värre... Tänker nog inte skriva så mycket mer, är inte på humör riktigt... Men jag lägger ut lite bilder, jag tycker dom talar för sig själva...

image16

Det här var våran båt... Haha


                       

It's like a vacation. Jag har nog inte riktigt fattat va nära kusten göteborg ligger, lr att det överhuvud taget kan se ut såhär i sverige! Kommer man från södra norrland inland så känns det här som utrikes! Verkligen. Å skärgården är så vacker, synd att det tar sån tid att åka dit....

       

Om man har tråkigt kan man alltid skratta åt folk som försöker byta om under en handduk. Tills det är ens egen tur... Haha, Marta är väl för söt....

               

Pizzan i Biskopsgården går inte av för hackor.... Helt underbart =)

Ikväll kommer stina hem, det ska bli roligt!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback