Kikki Danielsson

image47

Jojomensan!
Igår var man lite kulturell mitt uppe i allt jobbandet... =)
Kikki Danielsson var på Gammelgården i Sveg och höll i allsång. Självklart var Emil där och sjöng med... =)
Början på sveg egen lilla festival "Björnfesten", med kändisar som Sara Lövgren och Nordman, jojomensan! Tyvärr jobbar jag hela helgen så det blir inte mycket utgång där inte... =(
Bra vibrationer var självklart bäst, å när hon joddlade...

Bra bantningstips från Kikki:
* När du är på väg ut å träna, gå fel och gå in på en restaurang i stället

Dessutom gjorde Kikki en liten "kupp" och sjöng en låt med bygdens egen Mats Elfqvist, sångare i dansbandet "King Edwards" Jodå... Busigt!



Å jadå! Emil var fram och tog en autograf han! Haha!

Imorgon är jag ledig, så jag och Ida Ha ska ut och turista i vårt eget landskap för tredje året i rad nu... =) Denna gång är det sveg som står på tur. Om nån vill ha en redogörelse för hur det är i Ytterhogdal eller Hede går det att läsa i min dagbok på Lunar...

Haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback