Jobbartider


Usch! Stod i mitt horoskåp att jag skulle störa mig på en arbetskamrat idag. STÄMMER!!!
Fy, har jobbat kväll och det var verkligen inte roligt, är alldeles för trött å le just nu... Men strax byter semestergrupperna så det kommer en massa ny personal, hoppas att det blir bättre då...

Jobbar en dag till, sen i helgen ska hela familjen söder på tractorrace i döviken, hos morbror och kusinerna. Var där ifjol också, återkommer antagligen om det... Ska bo i stugan och bada å lite sånt, fira födelsedagar... Alla är väl där nu, utom jag och morfar, vi kör upp på lördag morgon kl 6, usch va jobbigt det kommer vara att köra... =( Men men, bara 30 mil...

Ibland när man kommer hem känns det som att det luktar bajs i huden och håret på en... Speciellt om man nyss har torkat upp en stor fet bajsklump som skvätt runt på golvet, å bäddat rent sängar... Nä huvva...
Men gotanten min väger upp mycket!  Så söt!!!

Haha

image78

Kommentarer
Postat av: Empa

Heeejjää!!!! Tack dina fina kommentarer!!! saknar emil en aning. faktiskt... när kommer han tilbaka tro? de e super på jobbet.. i mon kommer hela familjen å empa har inte gått å lagt sig än... fit for fight i mon ... wee.. puss emil


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback