Trevlig helg


Jag har haft massa skoj den häringa helgen! Verkligen!
I fredags var vi å såg balettakademiens avgångselevers musikal "into the woods" Jättebra var dom! Gillade musikalen också men sondheim skriver lite rolig musik... Haha, jaja! Dom var grymma i alla fall och Marta var bäst!!! =)
Påvägen därifrån stog jag på huvet i snön och åt en glass på donken! =)

Igår var jag stina å jossan på ikea! Har inhandlat en ram, 4 krukor ,1 växt, 1 hyllskiva, en bläckfisk och en köttbulle meny mellan! =) De var roligt, så nu ser det lite annorluna ut i lägenheten igen... Köttbullarna på ikea är ju  så goda! Sen köpte vi lite "bevara pastaälgar" till sara å niklas som hade melodifestivalkväll
Mysigt mysigt! Det bästa var att teaterfröken från bjärnum var där, hon är så rolig... Å skönt å se henne i en annan situation än som fröken =) Å Kisskakan förståss!!! =)

Idag tänkte jag ha en slappdag å kanske städa lite också! Kanske städade jag i 4 timmar? Å då var det ändå inte så ostädat... Men nu är det banne mig rent, har tillåmed skurat toaletten å det...
Sen tittade jag stina, kakan, lolita å empa på skräckis hos stina! The Dark, den var lika konstig som sist jag såg den, dumt att jag inte följde med å hyrde film utan städade istället... =( Men mysigt var det i alla fall!

Å nu har jag å stina vart till selma å lämnat tillbax den, jag svängde in på hemköp och köpte krossat linfrö, müsli och toapapper, kassörskan måste trott att jag var dålig i magen... Haha!

Tomorrow, modernt, jazz, interpret och sen fika... =P Ska bli roligt...

Kommentarer
Postat av: Jon Söder

Big Brother's watching you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback