Julefrid!


Har varit en helt fantastisk vecka faktiskt!
Massa inställda lektioner, å istället har det varit redovisningar och lärarmöten. Har sett musikalredovisning, duetter, julkonsert och julspex! =) Å dom är så duktiga så allihopa!!! Å vi treor har gjort ingenting... Bara flytit med liksom... =)

Julfesten igår var jätterolig! Å så lyckad! =) Mitt uppdrag för kvällen var att strippa varje gång nån sjöng "martin i jorden" Kajsas uppdrag var att få folk sjunga martin i jorden... Huvva! Men Calle var åxå bra på det... Haha, nä men annars var det roligt! Å god mat från ICE! En VÄLDIGT bra tradition tycker vi!
Jag och sara scott lyckades vinna en kexchoklad i en tipspromenad... Jojo... Vem hade kunnat ana att teater-Eva har hånglat med kungen, teater-Helen har legat naken i en säng med stellan skarsgård och att Fredrik har dateat (hur stavas det) dejtat kanske... En boxare!

                       

Nänä! Idag har jag tittat på ca 5 avsnitt av bonde söker fru! Väldigt underhållande. Fredrik är ju verkligen jordens roligaste bonde =) Jag skrattar hela tiden. Å ikväll jag jag å stina ätit pizza och tittat på tv.

Imorgon ska jag städa, diska, packa, köpa julklappar, gå på julmys och liseberg!
Huvva, blir till å kliva upp tidigt om det ska hinnas med... =(

Skulle gärna vilja njuta av att vara ledig, men jag kommer inte kunna slappna av förens jag och maria är klar med julkonsert.
Ska jobba på sjukhemmet och sjunga i diverse kyrkor på lovet. Känns som att det här lovet kommer gå väldigt fort. Å sen är skolan snart slut.... Konstigt!

Nä, om man skulle sova kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback