Vi är nollor å vi e små!

image131

Åh va det är skönt att gå i trean! I love att våran nollning är över, å ingen nollning som ska planeras å fixas... Bara sitta å titta på och skratta! =) Gaah! Å ikväll är det fest som vi inte heller ska fixa!!! =)

Men visst är dom söta? Våra små nollor.... =)


               

Huvva stackarna!
Nädå...
Verkar va en riktigt rolig klass faktiskt! =)       

Tänkte jag skulle skria en massa kul nu, men jag är alldeles för trött å lat för det! Har ju faktiskt gått i skolan hela veckan. Förutom att träningsvärken i baksida kropp är en aning påfallande så har allt gått bra! =) Känns gött å börja igen.
Å ikväll är det fest! =) Å imorrn är det fest!!! =) Jag å stina ska ha surströmmingskalas! =)

Å billan fick jobb idag! =) Riggos rullande... GRATTIS!!!!

image138

Kommentarer
Postat av: Caroline

DU ÄR UTMANAD!

Postat av: Mattias

Hej EMil!
Kul att hitta dig i cyberspace med ;) Så det här är din nya hemadress? Get it, get it??
Hoppas du mår gött och jag önskar dig ett riktigt kul sista år. Make the best out of it, det vet jag att du gör!
KRAM

2007-09-06 @ 11:08:44
URL: http://web.mac.com/mattias.vural

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback