Back in town


Så var sommaren slut! Lr ja nästan i alla fall...

Har varit i Göteborg i snart tre dagar, dansade lite balett i torsdags, var väl duktigt? Var på liseberg igår med linnéa, hennes personalförmåner gjorde att vi fick åka vad vi ville, hur många gånger som hellst, alldeles gratis. Tyvärr finns det en smärtgräns för hur mkt jag klarar av, och efter en lunch i personalmatsalen fick vi lov att ta det lite lugnt eftersom min mage inte riktigt hängde med...
Däremot såg vi Robert i kaninföreställningen, den bästa kanintjuv jag sett i hela mitt liv! Riktigt roligt... Å där var kalle, marout och rebecca! Var ju en sommar sen man såg dom...

Snart kommer Stina, imorgon ska massa folk gå å fika och kolla på rixfm festival, och på måndag börjar emil söder i trean. Helt sinnessjukt! Men sjukt roligt!!! =)
Nått som också är himla kul är att vi nu blir tre härjedalingar på skolan. Min gamla danskompis hanna ska nämligen börja förberedande! Herregud va kul!!! Hade iofs varit roligare om hon börjat ettan, men det är inte fy skam med förb heller!!! =) Pratade med henne i sveg i juni å då visste hon inte om hon skulle gå, men i torsdags när jag var på skolan fågade jag micke och då hade hon tackat ja!!! =) Wieee!!!

image115

Ja herregud, det var tre år sen det där också... När vi var i bulgarien och dansade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback