Storm

Är det nånting med att jobba på båt som jag inte gillar är det att det ibland gungar. Ibland mer än annars... Idag har vi haft storm här på magic. Inte roligt alls... Fick ställa in första showen och senarelägga den andra... =( Det värsta är att man blir så himla seg, å att må smådåligt i 4 timmar. Nä, usch. Sist det stormade bestämmde jag att nu får det inte göra det mer!! Så nu har jag bestämt det igen. Fast det är inte så synd om mig, värre för micke och ingela, blir väldigt dåliga... Annars har cheferna åkt med... Bosse och Lina. Så vi blev utbjudna två kvällar på mat och drinkar. Fått väldigt bra kritik. Hade ett väldigt trevligt samtal med Bosse... Ser nu fram emot kommande auditions... =P Bara en föreställning imorgon (väldigt lite folk på båten), och sen åker vi hem!!! =) Galet skönt!!! =) Har premiär på 2 nya popups också... Åsså ska vi äta sushi i Kiel! Varför ta det lugnt såhär på slutet...

Kommentarer
Postat av: Paulina

emilllll :)

mer bloggande!!!! tack ;)

2009-02-04 @ 15:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback