En bra dag på båten...


Klev upp helt okrstligt tidigt idag... hade stællt klockan på 8 men snoozade 20 min...
Hade bestælt crewmassage (sponsrad av hotelchefen) kl 11 och sklle hinna træna innan. Dessutom stængs messen (personalmatsalen) kl 8.30-9.30 før rengøring...
Åt mat på rmmet, tttade på ett till avsntt av fringe (tack pappa) å gck sen och trænade...

Slog nytt rekord. 1 mil på 52 min. Det tidigare låg på 58 så jag var rætt nøjd... Å galet trøtt. Trodde verklgen inte att jag skule klara av att hålla tempot ett tag dær...

Sen massage... crewmassagen ær 45 min, men mn massør tyckte det var så kul att massera en væltrænad kropp (nøjd) så jag fick en hel timme... Grymt skønt och vælbehøvligt...

Efter mat och sømn sjøng grabbarna grus "she bangs" på promenaden. Vi har lackbyxor (yes ran) glttervæstar och bar øverkropp. Kul, skønt att slippa "I`ll be home for christmas" Men snart blir det hitmedley och jacksson 5, Gøtt!!!

Uppværmning, 2 bra førestællnngar Wonderland, flæskkotlett till middag (haha intresseklbben antecknar)

Tænkte få en dos av facebook såhær på kvællen, men det trådløsa nætet lgger nere så det bli en kass personaldator med norska bokstæver och som ar proble att skriva i och u. mm...

Imorgon blir det långpromenad i oslo och Anthem i promenaden...

Glømde jag sæga att jag gillar mitt jobb?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback