Emil åker båt...

Här händer det både lite och mycket på en gång...

Åker mest bara båt och showar, men vi gör mycket annat också!

Idag var vi ute och åkte i gisles minibuss och vandrade i skogen och så holmenkollen och fikade i frognersätern och gick på loppis! Sist vi var i oslo tittade jag och lina maria på sjösjärnor, fiskar och krabbor vid kajen i över en timme... Mkt trevligt...

Har repat/sjungit pop ups med filip och elisabeth, imorgon ska vi försöka ta tag i kill pop upen...

Är för tillfället väldigt trött! Har spelat två föreställningar unforgettable varav första var riktigt vågig... Det är jobbigt, för man blir trött och småsnubblar hela tiden... Men det var väldigt roligt idag med lite vågor, för det blir något annat... Föreställningarna har redan blivit en hel del rutin och då är det skönt med lite förändringar... =)

Lite smakprov ur UNFORGETTABLE:


Have you met miss Jones


New York, New York


What a wonderful world


Och sen lite MAGIC WONDERLAND:


I belive in you


Paradise city


Gimmie some lovin


I belive in you (repris)


Man kan tro att våra shower är väldigt blåa... Å tja, det är dom kanske...
Rättigheterna tillhör Gisle...
Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: Paulina

ser fantastiskt ut!

:D

hoppas att jag får chansen att se er nån gång under det kommande året! :D

kram på dig!

2008-10-12 @ 15:13:10
Postat av: Frida

Du är så snygg Emil! Jag kan inte vänta tills jag får komma och titta på dig!

Kramar från syrran

2008-10-13 @ 12:47:52
Postat av: Ewa M

Whooh ! Man känner ju knappt igen dig ! Ser jättekul ut. Måste få se detta live.

Kram / Ewa

2008-10-16 @ 19:20:19
Postat av: Isabell

Åååh, vad vackert! Du är otrolig Emil!:)

Postat av: Linnea

Superfina bilder! Jag vill se! Och jag vill va med.. ;) Saknar dig!! Kramar!

2008-11-09 @ 23:00:37
URL: http://www.lasuedoisealille.blogspot.com
Postat av: Elias

Om jag var bög hade jag lätt varit kär i dig. Du är gryyym!

2008-11-18 @ 03:10:34
URL: http://ftmpojk.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback