Stipendie

Idag har Ran pratat med Carol eller miss venn som jag har fått lära mig att hon heter...

Efteråt kom hon ner för trappan och såg bekymrad ut, men sa inget...
- Varför säger du inget sa jag! Ska du hålla mig på halster så länge för... Fick jag det inte?
Åsså skakade hon på huvudet...
- Åh va synd...
- Äh jag skojade bara! Du fick det!

=) O my god!!!
Jag har fått ett stipendie på ca 150 000kr för att gå ett år på en av europas bästa musikalutbildningar i London! Helt galet sjukt!!! Verkligen!

Miss Laine (grundare, ägare och rektor) Hade tyckt att jag var väldigt trevlig och ödmjuk, pratade jättebra engelska och så älskade hon min röst!!! Dansen var okej...
Haha!!! SÅÅÅ ROLIGT!!!

Jag är lite glad nu! Och en smula nervös...
=)

Kommentarer
Postat av: Jon Kanon

Jamen då så. Klart och betalt. Grattis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback