Såhär i förbifarten...


Håller egentligen på och städar och borde inte sitta här... Men men...
Är auditiontider på skolan!
Tänkte CYKLA (jepp) ner till skolan imorgon och kolla in vilka det är som tagit sig till sista dagen och sen kanske se vilka som kommer in...! =) Så kul! Inte för att man kännser just nån, men det är roligt ändå!!!

Den 8 april skrev jag att min blogg hade ett genomsnitt på 13 besökare per dag! Det har nu stigit till 23 per dag! Nä jag vet, det är fortfarande inte jättemycket, men det är roligt att det ändå är så många som vill läsa vad lilla jag skriver!!!

image184

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej kära Emil! Grattis till stipendiet! Jag blir så lycklig för din skull! Hur känns det? När flyttar du dit? Har ni en vårföreställning snart? Rör mig där nere i södra sverige då så det vore kul om det vore så jag kan komma och kolla! kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback