Inget nytt egentligen...


Skriver inte så mycket här just nu, beror kanske på att det inte händer så mkt...
Känns som att man är på jobbet dygnet runt, och lite så är det väl också =(
Men men, money makes the world go around!

Iaf så har syster m familj varit här i en vecka, jätteroligt att träffa dom igen! Johan har gett mig en jättebra lektion i intervallträning, så nu har jag äntligen ett mål med mitt springande, förutom att bara träna då förståss!!! =)
Erik, systersonen är verkligen hur go som helst, men man blir trött av att umgås med han!

Ska sjunga på en allsångskväll på Storöns folkpark på torsdag! Ifall nån har vägarna förbi så börjar det halv sju, tror jag... Min gamla musiklärare Eva undrade om jag hade lust å dra av någon bit, å det ville jag så klart... Var å tränade med henne i lördags och det blev fler än en kan man väl säga, ska även sjunga nån duett och lite stämmor!!! Gött mos!!! Å till liveband dessutom!
Kom å kolla vetja!!!

Annars händer det inte jättemycket kul saker på jobbet... Fick bryta upp ett säkerhetslås för nån vecka sedan... Var iofs kul... =) Med hammare... Haha

image79

För en herrans massa år sen...

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag fick sms från Frida att du klarat ett av målen med intervallträningen. Mycket bra jobbat, du fick säkert blodsmak i munnen men det går snabbt över. Nu vet du att du kan. D återstår att göra om det vid ett antal tillfällen innan du reviderar ditt mål till 8:30. vilket kan vara en rimlig sänkning. Lycka till med träningen, och än en gång grattis
Johan

2007-07-30 @ 21:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback